القائمة الرئيسية

الصفحات

الـقُـبـلة (البوسة المشبك) فن احتراف البوس😅



 الـقُـبـلة

 

يا علماء الشفايف، يا متكلفين، يا بتوع الزبدة السايحة يا عضاضين .. شمر البوكسر بقى وادي الدنيا ظهرك وركز معايا 🙂

عارف القبلة الفموية اللي هي " البوسة المشبك " دي، اللي احنا قلبناها مردغانة امبارح واتكلمنا عنها " الجملي هو أملي " ؟

اهي دي بقى بعض مصنفات العلماء ذكرت ليها 36 نوع؟ طبعا ده الشغل القديم، أما الأبحاث الحديثه .. فعضعض ولا حرج 🙂

يلا بينا نبص بصه ونكمل شغل، والسناجل ميكملوش البوست علشان بيوجع 😑

أنا حابب إني ارسملك بر.. وانت ترسى عليه، هجيبلك الموضوع بالتسلسل، وانت تذاكر وتسلسل ..

القُبلات سلم، والسلم يحب نطلعه درجة درجة

قُبلة الحب .. تنقل بها احساسك .. وهي متقطعة تلامس فيها الشفاه وتبعدها وتعيد الكرة حتى تنتقل بعدها لقُبلة أخرى.

قُبلة " أنا عايزك " هنا ينفع تطول، وتزود في تلامس الشفاه، وتقلل من الكر والفر، علشان تطلع الدرجة اللي بعدها.

درجة " لا ريلي انا عايزك " هنا هتمسك الشفايف السُفلى وتُمرر شفتيك عليها ذهابا وإيابا، تطوف بها سبعا، كل شوط تُسبح فيه باسم العشق، وتُعلي فيه فروضك، وتضع فيه شروطك.

انفث النار من أنفك لتحترق الشفاه العُليا، إيذانا منك بأن دورهم قد حان

روح بقى يا معلم اطلع للشفايف اللي فوق بدل ما يزعلوا ومصهم زي ما أبدعت تحت.

خلاص اديتهم حقهم؟

خد السلمايه اللي بعد كده

الـ Biting kiss

ودي هتمسك فيها الشفايف اللي تحت وتشدها ومتتغاباش علشان متورمش منك.. بالحِنيه هاه.

كده العملية هتبقى ولعت معاك، ونصبت شِراكك وشباكك وغزالك مقبل يتغنج ونار شواءه متقدة تنتظره بلفهة.

خد بقى من أخوك ..

هنا وجب تهدي النار، وهترجع تولعها تاني

قاعدة أصولية: لو لم تكن قائد تلك العملية فالسلامة السلامة على الرجولة يا معلم.

نرجع سلمايه لورا

الـ Lizard Kiss

ايه دي بقى ؟

دي قُبلة كده بتهدي بيها الجمر سيكا صغيره، بتمشي لسانك من الشفه اللي تحت للشفة اللي فوق، وهي بتلقائية شديدة هتفتح شفايفها علشان تاخد لسانك " اوعى يا معلم " مش وقته

ابعد شوية وخليها هي تيجي عليك

احساس ابن عفاريت والله انها تبقى هاجمه عليك وانت اللي بترجع براسك علشان تقود الدفة بمزاجك، القُبلة دي بتدخل فيها طرف اللسان بس جوا بؤها، متخليهاش تمص لسانك فيها. متستعجلش علشان تاخد حاجة نضيفة.

ناخد السلمايه الي بعد كده...؟

هترجع تاني لنفس القبلة المتقطعة الـأولى تهيئة للمعركة اللي هتدخل عليها.

وانت بتبوس البوسه المتقطعه دي، ريحها على ظهرها وادي لنفسك مساحة انك تقلب نفسك. بمعنى إن ذقنك تبقى عند ناصيتها " الأوره " علشان لما تحط الشفايف اللي فوق عندك تبقى على الشفايف اللي تحت عندها.. وبدع في المص واستخدام اللسان.. واعتبر المعركة بدأت

المعركة بدأت .. يبقى لازم تخترق كل الحصون

وتجعلها تنهار تماما، ترضخ لك، بل تستجير بك لتكون بين قدميها..

تكتيكات القـ.ـتل البطيء

شحمة الأذن

آه والله، بس دي بتعتمد على الأنفاس الساخنة، زفراتك المتهدجة، وتنفُثها بجانب أذنها كتنينٍ لم ينفث ناره منذ زمن، وبعدين تداعب شحمة الأذن بلسانك، وبعدين يا معلم تبدأ بمص الشحمة، وآخر المطاف تشد الشحمة بشفايفك مش بسنانك، هتلاقي الجليد ذاب وبقى سايح خالص مالص..

الذقن

آخ منها وألفُ ألفِ آخ .. انت وكيفك بقى، بس نصيحة من اخوك استخدم سنانك بس بالحنين، لا بالحنين أوي، ومص الذقن مصًا، ومن المستحسن أن تزور الرقبة في أثناء ذلك، ثم تعود إلى الذقن.

مؤخرة الظهر

قبل بداية المفارق العظيمة بمقدار عُقلتين، المكان ده ولعه نار، نار قد تحرقك أنت بذاتك، العلماء ذكروا اساطير في مداعبة المكان ده، مص وبوس والحس واعمل ما بدا لك. أزهق رو(حها يا صديقي، خذها في رحلة إلى عالم لم تزُره من قبل، قُبُلاتك في هذا الموضع قد تكون كأثر عقار مخدر يُذهب العقل، فأكثر منه.

باطن الكف

يا نهار حريقة، ويا نهار بهدله، وهذا الموضع هو موضع الزبابرة الجبابرة، إن استطعت ولوج هذا الموضع، فستُفتح لك أبواب عظيمة، ويجري لك الماء بين قدميها أنهرًا مديدة.

نرجع بقى للقُبلة التي يلتقي فيها الثغرين ويلتحمان ثغرا واحدا، في سنفونية يعجز تشياكوفسكي عن عزفها

قُبلة تُكهرب الشفايف

يقول الشاعر اللي انا مش فاكر اسمه

فآصاب صدرك صدره لما انحنى .. وتكهرب الفمان فاتحدا فمًا.

لا هو حرفيا كان يقصد إن الفمان اتكهربوا؟

آه سعادتك

قبل ما أقولك تعمل ازاي بوسه تكهرب الشفايف، أنا بطلب منك انك متعملش الحركة دي كثير، يعني اعملها على سبيل التجربة، وطبعا علشان زُمرة المعترضين دائما ميقولوش إن دي أحلام وأهام، أحب أقول تاني .. تجربة يا جماعه وحاجة مختلفه نفرفش بيها مع بعض، ومش جنسية أوي ومش بتسخن ولما تعملها متبقاش قاصد بيها انك تسخنها.. عادي يعني فرفشه … متفقين ؟

يلا بينا

الموضوع بسيط يا سيدي

فاكر المسطرة اللي كنا بنحكها في راسنا واحنا صغيرين ونحولها مغناطيس يجذب قصاصات الورق

ايوه بما انك ابتسمت يبقى فاكر

حُك رجلك في سجاده صوف علشان تولد كهرباء .. الكهرباء الخفيفة دي هتنتقل ببساطة لما لسانك يلمس لسانها.

قُبلة الرعش

ودي قُبلة عبقرية، ولا يُحسنها إلا برنس الليالي في نفسه كده، وعجيبة، وتصنع في النساء العجائب، وتفتح لك المرأة ذراعيها بعدها، وترفع قدميها في تُؤدة وسكون.

عارف رعشة الشتاء لما تصطك أسنانك؟

حاول كده ترعش شفايفك بنفس الأسلوب، وتزفر وتخرج صوت خوار، الموضوع سهل مش صعب

خلي شفايفك ترعش، وخلي صوتك أشبه بالشخير لكن بصوت هاديء، وقبِل يا معلم، حياة … والله حياة، ومتعة ما بعدها متعة، متعة انهيار دفاعات الفريق أمام هجومك الضاري ..

العض

مقتبسة من القُبلة اللي فوق، بس بدل ما ترعش شفايفك ارعش سنانك على شفايفها في عض خفيف متوالي .. بالمعنى الحرفي اقتبس اصطكاك الاسنان من لسعة البرد على شفاهها، لعلك تستدفئ بلهيبها.

قبلة الأصبع

لا يا غالي مش عقلة الأصبع، قبلة الأصبع .. بص هو الصباع بشكل عام قد أفرد العلماء فيه وصنفوا وبَوبوا، لكن احنا هنا هنتكلم عنه في القُبلة بس، وبعدين هنفرد له منشور خاص، عندما يتحد الثغران وتشتغل الحرب، ويحشد كل فريق جنوده، أدخل اصبعك برفق بجوار الشفايف، اه ومتفكش شفايفك من شفايفها، يعني أشرك هذا الاصبع الغندور المتغندر، اجعله شريكا لثغريكما، واسمع أحلى آهات من الإحساس.

دي بعض التكتيكات للفتك بالفرائس

وكلما زادت مدة الحاجات والمحتاجات قبل الإيلاج، كلما كان الواحد مظبوط جدا

وأخيرا بقى .. لو ركزت بس ازاي تجنن اللي معاك، ومفكرتش في نفسك، يمين بعظيم هتعيش أحلى إحساس في الدنيا لما تبص في وشها وتلاقيها في العالم الآخر، اه عادي سيبه ينام وانت شغال بتسخنها، لما تندمج اوي هو هيقف لوحده،

بالتوفيق..


تعليقات